maandag 10 september 2012

Food Swap

Op Twitter zag ik een aantal keer berichtjes voorbij komen van volgers die deelnamen aan de #FoodSwap. 

Nieuwsgierig als ik ben, besloot ik om eens uit te zoeken wat het allemaal inhoudt en vooral.. Hoe kan ik zelf een keer meedoen? Ik schreef me in voor de nieuwsbrief om op de hoogte te blijven wanneer er weer een FoodSwap van start zou gaan.

Vorige week kwam er een berichtje binnen dat er binnenkort weer een foodswap van start gaat. Deze keer met het thema Halloween. Als ik naar de opdrachten kijk, is het best pittig en arbeidsintensief, maar ook wel heel erg leuk. Vooral de verrassing wat er in het pakket zal zitten dat ik bij deelname toegestuurd krijg van een andere swapper maakt me heel nieuwsgierig.

Vanmiddag ga ik alvast 'proefbakken'. Ik heb nog tot 23 september om me aan te melden.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten