zondag 27 januari 2013

Lunch bij Niven?

Per toeval zag ik vorige week een tweet voorbij komen van Niven Kunz, chefkok van het met één Michelinster bekroonde restaurant Niven te Rijswijk.

In deze tweet riep hij op om een foto en omschrijving van je lunch te tweeten om zo kans te maken op een lunch voor vier personen in zijn restaurant. Dat laat ik me geen twee keer zeggen!

Afgelopen week heb ik, bijna dagelijks, visueel bijgehouden wat mijn lunch was om deze vervolgens digitaal te delen. Een foto maken van mijn lunch in de drukte van de kantine vond ik een beetje ver gaan, dus ik heb me beperkt tot de dagen dat ik achter mijn bureau at, of wanneer ik thuis was.

Hieronder een overzicht...


Met de klok mee:
Leftover sushi die we hadden besteld bij Tokyo Kitchen Leiden
Wit bolletje met jonge kaas en hardgekookt ei, een mandarijn en een kiwi
Jasmijnthee met een homemade cupcake met Baileys botercreme
Smoothie van melk, frambozen, chiazaadjes, gebroken lijnzaad, cacao en dadels
Volkoren broodje met geitenkaas en honing, wit broodje smeerworst, melk en een sinaasappel
Bulgursalade met tomaat, rucola, feta, munt, peterselie, walnoten en vegetarische balletjes
Pannenkoekjes van banaan, ei, geraspte kokos en kaneel met een flinke dot honing erop


De wedstrijd eindigt op 30 januari, dus ik heb nog maar een paar dagen om mijn lunch de digitale, wijde wereld in te gooien om zo kans te maken op die fantastische prijs.

Fingers crossed!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten