maandag 25 februari 2013

Bakken met Bol

Twee weken geleden hield Bol.com een wedstrijd via Twitter, waarbij je een 'mannen bakpakket' kon winnen als je aangaf wat het meest romantische was dat iemand voor je gedaan heeft. Hier moest ik toch even over nadenken.

Uiteindelijk besloot ik binnen het 'bakthema' te blijven en te vertellen over die ene (en laatste) keer was dat hij voor mij een cake wilde bakken, maar de eieren vergat omdat hij het recept niet goed gelezen had. Dat was geen succes! (maar wel heel lief) Ik bedacht dat als ik dit pakket zou winnen, ik hem nog wel een keer de keuken in kon sturen om een nieuwe poging te wagen.

Tot mijn verbazing kreeg ik een paar dagen later een tweet van Bol.com waarin stond dat ik het 'vrouwen bakpakket' had gewonnen! Ik wist niet eens dat daar ook een wedstrijd voor was. Hoe dan ook, superleuk!  Afgelopen vrijdag heb ik het pakket (bakvorm, spatel en twee snijplanken) bij het PostNL agentschap opgehaald en binnenkort ga ik maar eens een cake bakken.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten