woensdag 19 juni 2013

Vegan Package Swap - wat ik stuurde

Via Facebook ontdekte ik onlangs de Vegan Package Swap

Meedoen is simpel:

  • Meld je aan op de website
  • Geef aan of je binnen je eigen land/continent wilt verzenden of wereldwijd
  • Koop voor EUR 15 aan veganistische lekkernijen 
  • Verstuur het uiterlijk de 15e van de maand naar je 'swaptoffer'
Elke maand ontvang je eerst een mailtje ter reminder, waarbij je niets hoeft te doen als je meedoet. Besluit je een maand over te slaan, dan kun je je via diezelfde mail afmelden voor die betreffende ronde. Een paar dagen later ontvang je de naam en adresgegevens waar je pakket naartoe moet worden gestuurd. 

Het swaptoffer waar je aan gekoppeld wordt is ook degene die zijn/haar pakket naar jou verstuurt. Via de website kun je elkaar een berichtje sturen, bijvoorbeeld om te informeren naar iemands voorkeuren of om aan te geven dat het pakketje onderweg is.

Voor de ronde van juni is Lucy uit Kent (Engeland) mijn swaptoffer. Als niet-vegan vond ik het nog best wel lastig om geschikte producten te kiezen. Ik had bijvoorbeeld graag Bastogne koeken willen sturen, maar hier blijkt ei in te zitten. Uiteindelijk koos ik, na een rondje etiketten lezen in de supermarkt, de volgende producten voor haar uit.



- Dunne crackers van Wasa met rozemarijn en zout 
- Een pak rijstwafels met zeezout
- Een fles schenkstroop voor over de pannenkoeken 
- Een reep pure chocolade van Tony's Chocolonely
- Bij AH vond ik een rolletje dadel-amandel 'brood' van Edendi
- Een pak met zes doosjes gedroogd fruit
- En tot slot een pak kaneelkoekjes van Verkade

Al met al een leuk pakket, met veel lekkers. Ik ben heel benieuwd wat Lucy ervan vindt en wat ze naar mij stuurt. 

Wordt vervolgd.... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten