vrijdag 1 juni 2012

Veggie Challenge

In een opwelling heb ik me gisteren opgegeven voor de Veggie Challenge. Het doel hiervan is om jezelf uit te dagen om 30 dagen lang minder dierlijke producten te consumeren dan je normaal gesproken doet. En zo dus beter te leven en te zorgen voor een kleinere ecologische voetafdruk.

Je kunt je eigen doelen stellen en aangeven hoeveel dagen je per week geen of minder vlees gaat eten. Ik heb gekozen voor één dag met vlees/vis en dus 6 dagen zonder. Een maand bijna geen vlees/vis eten moet kunnen.Toch?

Meer informatie over de Veggie Challenge kun je hier vinden:

Gisteravond ben ik gelijk maar achter de laptop gekropen om wat leuke, gezonde recepten te vinden. Op de website van Culy kwam ik een recept tegen voor lazy sushi. Lijkt me heerlijk! Dit staat dan ook op het menu voor vanavond.

Morgen ga ik met mijn lief en met vriendinnetje Daan naar Taste of Amsterdam. Dat wordt mijn 'zondig-dagje'. Hier mag ik lekker vlees/vis eten.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten